Prieš keletą metų jau rašiau skundą į savivaldybę dėl neatliekamų ZIMBRAVA įmonės paslaugų- Matau, kad niekas nepasikeitė: Sekmdienį 2018 vasario 25 dieną vėl nevažiavo vakarinis 18.00 val. autobusas… negana, kad trečdaliu pabrangino bilietus nuo 2018 vasario mėnesio, motyvuodami tuom, kad mažai važiuoja žmonių, tai dar ir nesiteikia vežti žmones…Girdėjau ne iš vieno keleivio, kad dažnai nevažiuoja paskutiniais reisais, Mums tenka beveik kiekvieną dieną, ir ypač savaitgaliais važinėti Panevėžys -Ėriškiai maršrutu, taip pat pažįstu žmonių kurie kiekvieną penktadienį važiuoja ir kiekvieną sekmadienį nori grįžti į Panevėžį: kas į namus, kas pas sergančius giminaičius ir t.t….Noriu paklausti mūsų savivaldybės ar yra įmamasi kokių nors priemonių, dėl šios įmonės darbo? O GAL LAIKAS KEISTI KITA ĮMONE, JEIGU ŠI NESUGEBA ATLIKTI SAVO PAREIGŲ?!! P.S.: dėl mažai keleivių taip pat yra didelis melas- dažnai vairuotojai (ypač sekmadieniais) neduoda keleiviams bilietų: -nespausdinami bilietai- reiškia nėra keleivių?… , o kiti neberizikuoja ir paskutiniu reisu nebevažiuoja- matyt ne kartą buvo apgauti.

Informuojame, kad Jūsų gauta pretenzija išnagrinėta kartu su vežėju B. Zaronskio firma „Zimbravos“ transportu. Vežėjo teigimu, 2018-02-25 17.30 val. autobusas maršrutu Panevėžys−Ėriškiai į reisą išvyko pavėlavęs, nes esant dideliems šalčiams užšalo autobuso durys. Kad autobusas tikrai išvyko, rodo ir kasos juostos, kuriose matosi keleiviams parduoti bilietai. Primename, kad vadovaujantis Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklių 57 punktu keleivis privalo įsigyti bilietą ir saugoti iki kelionės pabaigos. Todėl prašytume būti pilietiškiems ir reikalauti, kad ekipažas, sumokėjus už bilietą, jį išduotų.