Biudžetinė įstaiga Panevėžio rajono savivaldybės administracija 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Įmonės kodas 188774594, Vasario 16-osios g. 27, LT-35185 Panevėžys
Tel. (8 45) 58 29 46, faks. (8 45) 58 29 75, el. p. savivaldybe@panrs.lt




 Naujienų prenumerata



 

Ramygaloje vaikus ir jaunimą įtraukė iki šiol neregėtos veiklos

 

Spalio 11 dieną Ramygalos atvirame jaunimo centre įstaigoms ir gyventojams pristatyti du 2019 m. vykdyti projektai – „Maximalus užimtumas“ bei „Interaktyvi žinutė lange“. Šie projektai išskirtiniai tuo, kad sukūrė galimybes visiškai kitokioms veikloms. Jau keletą metų vaikai ir suaugusieji klausinėjo, ar galėtų Ramygaloje veikti robotikos užsiėmimai. Deja, priemonės šiems užsiėmimams brangios, o ir žinių niekas neturėjo. Todėl galime pasidžiaugti, kad padėjo Panevėžio rajono savivaldybė ir UAB „Maxima“, jau galime pasiūlyti ir naujas, interaktyvias veiklas.

Visą vasarą kiekvieną trečiadienį Ramygalos atvirame jaunimo centre rinkosi patys smalsiausi, drąsiausi ir kūrybiškiausi jaunuoliai. Jaunimo darbuotojų kabinete naujieji robotikos specialistai vykdė ne tik smagias, interaktyvias užduotis, bet ir konstravo sudėtingus Lego robotus, kurie buvo pristatyti renginio metu.

Jaunimo centro lankytojas Rokas Miliūnas sukonstravo Lego robotą, kuris gebėjo rašyti užprogramuotus žodžius. Tos dienos užrašomas žodis – „MAXIMA“.

Nors Patriko ir Kristupo robotų modeliai buvo skirtingi, bet jų pademonstruoti judantys robotai gebėjo privažiavę kliūtį sustoti.

Tarp augančių robotikos specialistų buvo ir mergaičių grupė, kuri, įgyvendinusi mokymo programą, vėliau robotus perkonstruodavo, pridėdavo jiems ne tik tikslingumo, bet ir grožio elementų.

Tie vaikai ir jaunuoliai, kuriems robotų konstravimas pasirodė per sunkus, galėjo išmėginti kitas naujas interaktyvias veiklas. Viena iš jų – interaktyvios grindys – nauja inovatyvi priemonė, skirta lavinti vaikų judesių koordinavimą, reakciją bei loginį mąstymą. Dalyviai gali rinktis iš 52 interaktyvių žaidimų (susipažinimas su abėcėle, planetomis, miško gėrybėmis, smagūs žaidimai futbolas arba boulingas).

Kita, kiek labiau dominanti vyresniuosius lankytojus, veikla – žaidimai su virtualiais realybės akiniais. Su Sony Playstation 4 ir virtualiųjų realybės akiniais jaunuoliai gali pasinerti į jūros dugną ir iš arti pamatyti plaukiojančius ryklius ar tiesiog dalyvauti vasaros rogučių sporte. Aštresnių pojūčių mėgėjai – pasivaikščioti po virtualų siaubo kambarį. Naudodamiesi šiomis priemonėmis, galėjome kurti naujas edukacines programas, hologramines reklamas.

Renginio metu prisiminėme, kaip Atviro jaunimo centro komanda jau pristatė šias naujas galimybes Ramygaloje savo mažiesiems svečiams iš lopšelio-darželio „Gandriukas“, kurie kartu su centro darbuotojomis interaktyviomis medijomis „skrido“ į Afriką.

Daniūnų bendruomenę jaunimo darbuotojos supažindino su Lego robotais ir žaidė žaidimus.

Vasarą jaunuoliai buvo kviečiami kartu su Robotikos mokykla pasinerti į hologramų mokymus. Lektoriai supažindino ir apmokė, kaip sukurti hologramą lange bei patiems turimomis priemonėmis nusifilmuoti ir paversti save holograma. Mažieji su planšetiniais kompiuteriais spalvino gyvuosius 3D piešinius.

Po renginio visi dalyviai ir svečiai pabendravo prie puodelio arbatos bei vaišių. Pasidaliję įspūdžiais ir šiltais padėkos žodžiais išlydėjome svečius. Jie jau išmėgino mūsų turimą interaktyvią mokymo bazę, žadėjo sugrįžti su vaikais ir jaunuoliais. Tad kviečiame ir kitus pasinaudoti puikia galimybe mokytis ir pramogauti kitaip.

Atviras jaunimo centras ir ateityje vykdys šias veiklas, o jaunuoliai jau „augina“ naujas mintis ir idėjas, kaip dar naudingai ir šiuolaikiškai praleisti laisvą popietę. Jau vyksta pasiruošimas robotų kovoms.

 


Jaunimo darbuotoja Ernesta Liužinienė
 
 

 

Siųsti draugui
Paskutinis atnaujinimas: 2019-10-23 10:44:57
Spausdinimo versija
Twitter MySpace LinkedIn Facebook

Jūsų komentaras

Vardas:
El. pašto adresas:
Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje
AntiSpam

komentarų nėra
Atgal